Problemy z logowaniem

1. Sprawdź status swojego konta. Jeśli Twoje konto nie jest aktywne, to logowanie nie jest możliwe. Kliknij tutaj, aby sprawdzić status.

2. Jeśli nie pamiętasz hasła musisz je zresetować. Wejdź tutaj, aby tego dokonać.

3. Jeśli nie otrzymujesz wiadomości, napisz do nas na obsluga@systemlead.pl i podaj nam alternatywny adres e-mail, ponieważ nasze automatyczne wiadomości są odrzucane przez niektóre serwery, co uniemożliwia skuteczne zalogowanie się (w tytule wiadomości wpisz "Zmiana adresu e-mail").

4. Odbierz pocztę e-mail i otwórz wiadomość od naszego systemu. Otrzymasz link do strony, gdzie będziesz mógł wpisać swoje nowe hasło (jeśli nie otrzymasz wiadomości e-mail, to postępuj zgodnie z pkt. 3).

5. Po poprawnym wprowadzeniu hasła, wejdź na stronę główną i przy pomocy adresu e-mail i swojego hasła zaloguj się na konto.

6. Gratulujemy! Poprawnie zalogowałeś się na swoje konto. Sprawdź, jakie opcje dostępne są dla Ciebie w Twoim panelu.

Jeśli napotkasz na jakiekolwiek problemy, napisz: obsluga@systemlead.pl.